Samba Salad @ Nazomerfestival

Tijd: 15.00 uur

Duur: 1 uur

Toegang: GRATIS

Komen jullie ook naar de te gekke voorstelling van Samba Salad? De Bubbel is aanwezig voor het ondersteunen van ouders/verzorgers of vrijwilligers tijdens deze voorstelling.

Opgeven is niet nodig..

Samba Salad?

‘Wat de boer niet kent, dat vreet-ie niet’? Laat dat maar over aan de ervaren chefkoks van Samba Salad.  Zij schotelen de kinderen een bonte salade van ‘s werelds lekkerste muzikale gerechten voor. Kinderen en volwassenen worden verrast met een mix van flamenco, samba, jazz, salsa, pop, merengue, kaseko, calypso – en Afrikaanse muziekstijlen.

Samba Salad maakt bijzondere muziekgenres en instrumenten toegankelijk voor kinderen door humoristisch en energiek theaterspel.  Wereldse kinderliedjes met hedendaagse teksten geschreven door bekende kinderboekenschrijvers zoals Sjoerd Kuyper, Theo Olthuis,  Koos Meinderts en Herman Link.

Samba Salad neemt kindertheater serieus. Muziek hoeft niet simpel te zijn om kinderen te bereiken. Niet voor niets is de levensmissie van het gezelschap om de muzikale horizon van kinderen  te verbreden en daardoor hun kijk op de wereld vergroten.