Wie zijn wij?

Even voorstellen

Wij zijn Carla, Nelleke en Aylin, samen zijn wij de oprichters van Stichting de Bubbel.

Het organiseren van leuke activiteiten voor clienten samen met hun familie of netwerk deden we al enige tijd. Hoe leuk is het om een dagje weg te gaan, te genieten van een mooie voorstelling of activiteit? Maar het mooiste vinden wij om iets te organiseren waarbij de client met zijn of haar netwerk zich veilig en gesteund voelt om hier aan mee toen (in de bubbel) Elkaar te ontmoeten en er op uit te gaan en aan te sluiten bij bestaande evenementen (buiten de bubbel).

Doordat we dit niet alleen binnen ons eigen netwerk van clienten en netwerken wilden organiseren, maar ook deze mogelijkheid wilde bieden aan en alle clienten en hun netwerk in heel Zeeland hebben wij stichting de Bubbel opgezet.

We proberen meerdere activiteiten te organiseren in een jaar en daarbij organiseren we ook vakanties naar manege zonder drempels in Bennekom.

Wat vinden wij het leukste?

Alles! Als we het plezier en tevredenheid zien bij familie, vrijwilligers en client dan is onze dag helemaal goed en krijgen wij weer energie om een volgende activiteit te plannen!

Heb je ook leuke ideeën voor een activiteit, gooi ze in de ideeënbus op onze voorpagina!