AMIGO!

Na de geweldige voorstelling ‘de Spiegel’ 5 jaar geleden hebben we Elco en Margo van ‘de Lachende Zon’ gevraagd of zij ons wederom kunnen verblijden met hun nieuwe voorstelling AMIGO!

Een voorstelling over vriendschap en verbinding.
We doen het samen.

Amigo is een zintuigentheater waarin Elco en Margo ons meenemen in hun muzikale wereld vol kartonnen dozen en fabeldieren. Dit doen ze samen met ons! Het samen contact maken en samenspelen van cliënten, ouders begeleiders, vrijwilligers is wat deze voorstelling zo bijzonder maakt.

We doen het samen
Begeleiders krijgen al snel een muziekinstrumentje en spelen als vanzelf mee en maken contact met hun cliënten. het vertrouwen en contact tussen begeleiders/ouders/vrijwilligers en cliënten is wat dit zo mooi maakt.

Maar wat zit er allemaal in die kartonnen dozen? We kunnen ze opstapelen, ermee gooien en je kunt er zelfs muziek mee maken door erop te trommelen.

De prachtige en lieve fabeldieren maken contact, ze openen je hart, ze aaien, maken geluidjes en ze laten zich graag aaien zodat je kunt voelen hoe zacht ze zijn.

Mag ik jouw vriend zijn?
AMIGO verbindt en dat gaat vanzelf. Het contact en plezier ontstaat op een vanzelfsprekende manier. Zo gaat dat met echte vrienden. De prachtige muziek is het cement voor de verbinding, het is een taal die iedereen aanspreekt.

Extra informatie:

Er zijn twee voorstellingen; 13.00 uur en om 15.00 uur.  Per voorstelling is er plaats voor 15 cliënten met hun begeleiding.

Locatie: de Zandput 5, Serooskerke

Kosten: 5 euro (begeleiding is gratis)

Er is een mogelijkheid om voordien of nadien nog wat te drinken, deze kosten zijn inbegrepen.

We hebben Johan Geerse bereid gevonden om prachtige foto’s te maken, heb je hier bezwaar tegen of het plaatsen op (social) media en onze website vul dit dan in op het inschrijfformulier.

We maken er weer een waar feestje van! Geef je snel op via onderstaand inschrijfformulier.

Er kan niet meer worden ingeschreven voor de belevingsvoorstelling AMIGO helaas.

Beide voorstellingen zijn uitverkocht.