Een midweek GENIETEN!

Drie keer per jaar organiseert stichting de Bubbel een midweek naar manege zonder Drempels in Bennekom.

Een midweek van samen zijn, nieuwe dingen beleven en vooral genieten!

Op de manege verblijven we in twee vakantieappartementen met 5 a 6 cliënten en hun begeleiding/netwerk per huis.

De manege is compleet aangepast voor onze doelgroep met aangepaste bedden, badkamers, ballenbakken, waterbedden, bedbanken etc. Op de manege kan gebruik worden gemaakt van huifbedritten die goed zijn voor de ontspanning maar ook voor de spieren en de organen en de bloedsomloop. Verder is er een rolstoelspeeltuin en zijn er diverse rolstoelfietsen tot je beschikking.

Samen gaan we er ook dagjes op uit, een dagje Bennekom, Apenheul, Dolfinarium, Kijk en Luistermuseum en gaan we naar de Belevenis.

Vanaf het najaar 2019 kan er via de website aangemeld worden voor de vakanties van 2020. Houd onze site dus in de gaten.

Ben je nu al benieuwd naar de Manege, Kijk en Luistermuseum of de Belevenis. Klik dan op de link hieronder.